Grugnina

Välkommen till bloggen Grugnina! I denna blogg kommer man kunna läsa om lite allt möjligt, men med huvudpunkt mina djur, mina intressen och Encaustic art som påbörjas seanre.

Helt galen dag!

Kategori: Allmänt

Jag är helt slut! Det har hänt en hel del alltså!
Idag vaknade jag med ett ryck av en mängd hundar, sedan blev jag totalt anfallen av hundarna när jag kom ner för trappan. Lika så när jag kom hem...
Och nu när jag var ute med dem så kommer Milou ur kopplet och springer iväg. Blev väldigt orolig eftersom han är väldigt folk och hundskygg, och jakthund dessutom...
Som tur var han på väldigt bra humör idag, tack och lov och han höll sig på retligt avstånd, dvs att han gjorde så jag nästan fick tag på honom säkert tio gånger.

Men nu är han iallafall hemma i sängen och myser. Lilla skithund. Man kan inte hata honom!

 Milou åker bil


Ja, ska kanske berätta att jag har köpt en ny kamera idag, så hoppas på liiiite bättre bilder. Fast den kostade bara 599 kr, så det är en skitkamera, men den kanske duger över sommaren? Vi får hoppas det, och vi får hoppas att den tar bättre bilder än det här:


Måste visa storebror Ikaros också, självklart, som liten. Tror han är några månader bara :) Vinter/Vår 2011 

Kommentarer

  • Josefin Lundell säger:

    Fina bilder! :D Min lilla hundvalp är riktigt bra på att smita han med.. xD

    2012-07-10 | 13:26:07
    Bloggadress: http://Loniqo.devote.se

Kommentera inlägget här: