Grugnina

Välkommen till bloggen Grugnina! I denna blogg kommer man kunna läsa om lite allt möjligt, men med huvudpunkt mina djur, mina intressen och Encaustic art som påbörjas seanre.

Försöka

Kategori: Allmänt

Att försöka ta bilder på en valp med myror i benen är nog inte direkt det lättaste?!  Så fort jag tar fram kameran så springer hon iväg i full fart eller så hoppar hon på mig. Det känns nästan hopplöst ju.
Men snart ska vi ut och bara gå en stund.
 
Men vad är dagens planer?
Jo, nu ska hundarna få lunchen,
sedan ska vi gå ut alla tre,
efter det blir det nog Ikaros och jag som cyklar en liten runda,
efter det så tar jag Grugnina ner till vattnet och busar lite,
efter det har jag ingen aning, lite ståträning kanske? och gå fint i koppel?
 
För snart bär det av till utställningar!
 Vi borde kanske kalla henne vildingen istället?
På bilden är det Grugnina och ett av hennes kullsyskon när vi var på besök.
Grugnina visar tänderna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: