Grugnina

Välkommen till bloggen Grugnina! I denna blogg kommer man kunna läsa om lite allt möjligt, men med huvudpunkt mina djur, mina intressen och Encaustic art som påbörjas seanre.

Mycket har hänt

Kategori: Allmänt

Ja, som rubriken lyder, mycket har hänt sedan sist må jag säga!
Det har varit stora hundmässan i Älvsjö! 1 December var det en inofficiell utställning som det gick bra på. Eller hyffsat iallafall, hon skötte sig bra och det var huvudsaken med det hela. Träning inför Älvsjömässan.
På Älvsjömässan gick det inte så bra. Det var så många vackra hundar där. Men vi är nöjda med kritiken iallafall. Hon skötte sig bra.
 
Men mer har hänt! Grugnina har vuxit till sig ordenkligt, och hon håller kaninmåttet! (Max 30cm i bröstomfång)Milou, Ikaros, Grugnina har varit i stallet och fått känna dofter.
 
Jag har varit i stallet för första gången på hur länge som helt och jag kan gå! Tänk, jag kan gå igen!! Halleluja moment, säger jag bara! Äntligen som jag har längtat!
 
Men det har även hänt lite tråkigare saker.
Jag har studieuppehåll till hösten och får gå om första året. Fast det gör inte så mycket. Hann ju knappt börja skolan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: