Grugnina

Välkommen till bloggen Grugnina! I denna blogg kommer man kunna läsa om lite allt möjligt, men med huvudpunkt mina djur, mina intressen och Encaustic art som påbörjas seanre.

En tråkig regndag

Kategori:

vädret!
Det går inte att göra någonting med hundarna utomhus eftersom det bara regnar ute idag! Varken hundarna eller jag vill gå ut och träna...
Jaja, det är bara att försöka göra det bästa av situationen!
 
Igår var det hyffsat bra väder på kvällen så mamma, jag, Ikaros och Milou tog en promenad. Lilla Grugnina fick vara hemma med Husse. Det var helt underbart, jag cyklade nämligen och provade cykla med både Ikaros och Milou brevid "joggande"... Ikaros, som är Grugninas halvbror tyckte det var underbart! Han är inte så mycket för att gå, då håller han sig en meter bakom, så detta var bra för honom, och han verkade gilla det och ville ha bra kontakt!
Så det ska bli en vana!
 
Men nu kommer lite bilder! 
 
 
 Leffe står ut! Härlig bild
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: