Grugnina

Välkommen till bloggen Grugnina! I denna blogg kommer man kunna läsa om lite allt möjligt, men med huvudpunkt mina djur, mina intressen och Encaustic art som påbörjas seanre.

Blivit en aning större

Kategori: Allmänt

Oj vad lilla Grugnina växer, hon väger för varje dag och blir mer aktiv i familjens aktiviteter.
Kameran som jag köpte var nog ett misstag, den var inte så bra... Så det blir mobilbilder istället tror jag, men det får duga... kanske en såkallad världslig sak?
Minns hennes lilla mini"jag" för knappt en månad sen... och nu... ja, se så stor hon blivit... (och stygg) Det kliar i hennes små tänder.

 Liten

 Igår

Det kanske inte syns så tydligt? Men det är i verkliga fallet mycket tydligt hur hon växer.
Snart ska det bli dags för bröstmätning och vägning tror jag minsann. Redan imorgon hos hennes uppfödare. En mycket trevlig kvinna här på Värmdö!

Juste! Jag ska försöka bli lite mer aktiv och försöka att hitta på något kul med henne... Men för tillfället njuter nog vi båda med att bara ha sommarlov. Vi håller på att måla i huset, väggarna blir vita, fall om hon är lite vit, eller lila på korten. Måste skryta med att alla är mycket duktiga på det... Milou, Ikaros och Grugnina.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: